Λαβρόφ: «Το Κίεβο βρήκε πάλι λόγους για να αναβάλει τις συνομιλίες» - Ζελένσκι: «Δεν παραδινόμαστε»

Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 11:39
Λαβρόφ: «Το Κίεβο βρήκε πάλι λόγους για να αναβάλει τις συνομιλίες» - Ζελένσκι: «Δεν παραδινόμαστε»

«Η ουκρανική αντιπροσωπεία βρήκε πάλι κάποιους λόγους για να αναβάλει τις συνομιλίες, μάλλον πήρε πάλι γραμμή από την Ουάσιγκτον», δήλωσε το πρωί της Πέμπτης ο Σεργκέι Λαβρόφ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στη ρωσική κρατική τηλεόραση.

Η ρωσική εισβολή έπρεπε να γίνει, γιατί «έπρεπε να βάλουμε τέλος σε οποιονδήποτε πόλεμο θα μπορούσε να ξεκινήσει από την Ουκρανία», τόνισε ο Ρώσος ΥΠΕΞ.

Ο Λαβρόφ πρόσθεσε πως «δεν θα επιστρέψουμε να υπάρχει μία απειλή από την Ουκρανία, ενώ υπάρχει και η αχαλίνωτη επιθυμία της να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ».

«Οι ρωσικές αξιώσεις είναι ελάχιστες και ότι ο διάλογος Ρωσίας - Δύσης θα πρέπει να διεξαχθεί με αμοιβαίο σεβασμό», συμπλήρωσε.

«Δεν είναι τυχαίο ότι η Δύση δεν αντιδρά στις προτάσεις μας για την ασφάλεια στην Ευρώπη», τόνισε στη συνέχεια με νόημα ο Λαβρόφ, σημειώνοντας ότι «καμία χώρα δεν μπορεί να ενισχύει την ασφάλειά της σε βάρος μιας άλλης».

«Δεν πρόκειται μόνο για την κατάσταση στην Ουκρανία, δεν πρόκειται μόνο για τους στόχους αποστρατικοποίησης και αποναζιστικοποίησης. Θέλουμε να επιτρέψουμε στους Ουκρανούς να κάνουν τις επιλογές τους», σημείωσε.

«Οι Αμερικανοί θέλουν να έχουν όλη την Ευρώπη υπό τον έλεγχό τους, και η Ευρωπαϊκή Ένωση απλώς εκπληρώνει έναν ρόλο σε αυτό. Είναι σαν το Χόλιγουντ, τις ταινίες με το απόλυτο κακό και το απόλυτο καλό, και εμάς μας εμφανίζουν σαν το απόλυτο κακό. Αυτό είναι θλιβερό και ελπίζουμε να σταματήσει».

«Μας είπαν επίσης ότι η ένταξη της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ δεν αποτελεί απειλή για εμάς... Πώς μπορεί κάποιος να μας υποδείξει τι είναι καλό για εμάς;», διερωτήθηκε ο κ. Λαβρόφ.

Νέο μήνυμα Ζελένσκι: Δεν παραδινόμαστε - Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε

«Οι βομβαρδισμοί της Ρωσίας δεν σταμάτησαν καθόλου κατά τη νύχτα που πέρασε.

Ήθελαν να μας ρίξουν τόσες πολλές φορές. Δεν μπορούσαν. Έχουμε περάσει τόσα πολλά! Και αν κάποιος πιστεύει ότι οι Ουκρανοί θα τα παρατήσουν, θα καταρρεύσουν ή θα παραιτηθούν μετά από όλα αυτά, δεν ξέρει τίποτα για την Ουκρανία. Και δεν έχει τίποτα να κάνει στην Ουκρανία. Πηγαίνετε στο σπίτι σας. Προστατεύστε τους ρωσόφωνους. Όχι σε όλο τον κόσμο, αλλά στη χώρα σας», διαμήνυσε εκ νέου ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

«Κάθε εισβολέας πρέπει να γνωρίζει: θα αντιμετωπίσει μια σφοδρή απόκρουση των Ουκρανών και να θυμάται για πάντα ότι δεν θα εγκαταλείψουμε αυτό που είναι δικό μας», τόνισε ο πρόεδρος.

«Είμαστε ένα έθνος που χάλασε τα σχέδια του εχθρού σε μια εβδομάδα. Σχέδια που έχουν γραφτεί εδώ και χρόνια: ποταπά, με μίσος για τη χώρα μας, για τον λαό μας, για ανθρώπους που έχουν δύο πράγματα - ελευθερία και καρδιά».

Ο Ζελένσκι σημείωσε ότι ο εχθρός χάνει τα κίνητρα και εξέφρασε την υποστήριξή του σε όσους βοηθούν στον αγώνα κατά των Ρώσων κατακτητών.

«Θαυμάζω ειλικρινά τους ηρωικούς, φιλήσυχους κατοίκους του Konotop, της Bashtanka, του Energodar και της Μαριούπολης, καθώς και τους κατοίκους άλλων πόλεων και χωριών της Ουκρανίας που δεν επιτρέπουν στους κατακτητές να μπλοκάρουν τα πάντα», είπε ο Ζελένσκι.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video