Ρωσική πρεσβεία: «Οι Ουκρανοί σκότωσαν τους Έλληνες στο Σαρτανά» - Σκληρή απάντηση και για τη φωταγώγηση της Αθήνας με ουκρανικά χρώματα
Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2022 12:38Οι Ρώσοι επιμένουν στην εκδοχή ότι Ουκρανοί εθνικιστές ήταν αυτοί που χτύπησαν το χωριό Σαρτανά κοντά στη Μαριούπολη της Ουκρανίας, εκεί όπου σκοτώθηκαν δέκα Έλληνες ομογενείς. Εκπρόσωπος του ρωσικού στρατού ανακοίνωσε ότι την επίθεση έκανε το ουκρανικό τάγμα «Αζόφ».
«Στις 26 Φεβρουαρίου από τις 16:00 έως τις 16:20 Ουκρανοί εθνικιστές από το τάγμα "Αζόφ" χτύπησαν με αεριωθούμενα συστήματα πολλαπλών εκτοξεύσεων "Γκραντ" κατοικημένα τετράγωνα του χωριού Σαρτανά στα περίχωρα της Μαριούπολης και το σχολείο αρ. 8 της Μαριούπολης.
Ως αποτέλεσμα υπάρχουν νεκροί μεταξύ των αμάχων και καταστροφές κατοικιών. Το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας προειδοποιούσε ότι από τους Ουκρανούς εθνικιστές προετοιμάζονταν παρόμοιες προβοκάτσιες», ανακοίνωσε την Κυριακή, κατά τον ημερήσιο απολογισμό του, ο εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας Ίγκορ Κανασένκοφ.
Ο Ρώσος στρατηγός υποστήριξε ότι «οι ένοπλες δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας δεν καταφέρουν χτυπήματα εναντίον πόλεων και οικισμών, λαμβάνουν όλα τα μέτρα για την προστασία της ζωής των αμάχων πολιτών».
Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, ωστόσο, τόνισε ότι η Αθήνα έχει αποδείξεις ότι είναι ψευδή τα όσα επικαλέστηκε η Ρωσική Πρεσβεία (ότι δεν επιχειρούσαν ρωσικές δυνάμεις στο σημείο).
«Ορθόδοξες βόμβες, σκότωσαν ορθοδόξους ομογενείς. Να το θυμόμαστε αυτό. Και αυτά που είπε η ρωσική πρεσβεία είναι ψευδείς ειδήσεις. Έχουμε αποδείξεις».
Στη συνέχεια, και με αφορμή τη χθεσινή φωταγώγηση της Βουλής και του συντριβανιού της Ομόνοιας, αλλά και της Τεχνόπολης, με τα χρώματα της ουκρανικής σημαίας, η ρωσική πρεσβεία στην Ελλάδα με μία ακόμη ανάρτηση κατηγορεί την κυβέρνηση για αντιρωσική προπαγάνδα, στον πόλεμο της Ουκρανίας και την καλεί να συνέλθει.
«Καλούμε όλους, και ιδιαίτερα τους πολύ υψηλά ιθύνοντες, πολιτικούς και πολιτειακούς παράγοντες, βουλευτές, κομματικά στελέχη, υπουργεία, ΜΜΕ, διάφορους παπαγάλους και άλλους, που τόσο βιάστηκαν χθες να κατηγορήσουν για όλα τη Ρωσία (όπως πάντα), να συνέλθουν και να αναλάβουν τις ευθύνες τους, να σταματήσουν την αντιρωσική προπαγάνδα και να δείξουν ψυχραιμία, νηφαλιότητα και σοβαρότητα. Για κάποιο λόγο, τον γνωστό μάλλον, δεν ήταν τόσο ομιλητικοί κατά τα ολόκληρα 8 χρόνια που από τις σφαίρες, βόμβες και οβίδες του ουκρανικού στρατού και των εθνικιστικών φασιστικών ταγμάτων επέφερε το μαρτυρικό Ντονμπάς. Και ενώ εκεί θρηνούσαν χιλιάδες νεκρούς, και τα χωριά και οι πόλεις ήταν αιματοβαμμένα, κανένα επίσημο κτίριο ή σιντριβάνι εδώ στην Αθήνα δεν ντύθηκε ποτέ σε χρώματα ειρήνης, κανένα τουίτ δεν έσπευσε να αναρτηθεί σε επίσημη ιστοσελίδα και κανένα διάβημα δεν πραγματοποιήθηκε. Ας συνέλθουν λοιπόν!».
Σχετικά Άρθρα
- Ουκρανία: «Γελοίο το βίντεο της Μόσχας για τη δήθεν επίθεση στην κατοικία του Πούτιν»
- Η Ρωσία επανεξετάζει τη στάση της μετά την επίθεση ουκρανικών drones στην οικία του Πούτιν - Τα διαψεύδει όλα ο Ζελένσκι
- Δημοψήφισμα ζητεί ο Ζελένσκι για το ειρηνευτικό σχέδιο των 20 σημείων
- Στο πλευρό της Τουρκίας η Ζαχάροβα: «Η Ελλάδα παραβίασε το διεθνές δίκαιο το 1974 στην Κύπρο»
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία