Τουρκικό φορτηγό πλοίο με σημαία Νήσων Μάρσαλ που έπλεε από την Οδησσό προς τη Ρουμανία στη Μαύρη Θάλασσα, χτυπήθηκε από «βόμβα», όπως μετέδωσε το τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορείο NTV. Το φορτηγό πλοίο «YasaJupiter» διαχειρίζεται η ναυτιλιακή εταιρεία YA-SA.
Σύμφωνα με το NTV, δεν υπάρχουν θύματα στο πλήρωμα του πλοίου. Η τουρκική Γενική Διεύθυνση Ναυτιλιακών Υποθέσεων είπε ότι το πλοίο δεν ζήτησε καμία βοήθεια.
Πρόκειται για την τρίτη φορά που ένα πολιτικό πλοίο χτυπιέται κοντά στα σύνορα της Ουκρανίας. Νωρίτερα, δύο ρωσικά φορτηγά πλοία στην Αζοφική Θάλασσα δέχτηκαν πυρά από τον ουκρανικό στρατό, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά ένα από τα μέλη του πληρώματος.
Σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο Twitter της Γενικής Διεύθυνσης Ναυτιλιακών Υποθέσεων της Τουρκίας αναφέρεται:
«Μετά την πληροφορία ότι βόμβα έπληξε το υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ τουρκικής ιδιοκτησίας πλοίο Yasa Jupiter στα ανοικτά των ακτών της Οδησσού, η οποία έφτασε στο Κύριο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, δεν υπήρξε αίτημα για βοήθεια και δηλώθηκε ότι το πλοίο βρισκόταν σε διέλευση προς τα ρουμανικά χωρικά ύδατα. Έγινε γνωστό ότι δεν υπήρξε απώλεια ζωής και ότι είναι ασφαλές».



