Το υπουργείο Εξωτερικών της Ουκρανίας προειδοποίησε σήμερα τους πολίτες της να μην επισκέπτονται τη Ρωσία και κάλεσε όσους βρίσκονται σε αυτήν να εγκαταλείψουν τη χώρα, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.
«Το υπουργείο Εξωτερικών προτείνει στους πολίτες της Ουκρανίας να απέχουν από οποιοδήποτε ταξίδι στη Ρωσία και όσους είναι σε αυτή τη χώρα να φύγουν από το έδαφός της αμέσως», ανέφερε το υπουργείο.



