Προς άρση των μέτρων στη Γερμανία προσανατολίζεται η αντίστοιχη επιτροπή εμπειρογνωμόνων, καθώς τα κρούσματα βαίνουν συνεχώς μειούμενα.
Η επιστημονική επιτροπή της χώρας ανακοίνωσε χθες, Κυριακή, ότι η κυβέρνηση χρειάζεται να εφαρμόσει σχέδιο για τη χαλάρωση των περιορισμών δεδομένου ότι το παρόν κύμα μολύνσεων αναμένεται να επιπεδοποιηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αλλά προειδοποίησε κατά της πρόωρης χαλάρωσης.
Ανάμεσα στα σενάρια που εξετάζονται είναι αυτό της κατάργησης της υποχρεωτικής επίδειξης πιστοποιητικού εμβολιασμού ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ για τους πελάτες των καταστημάτων που δεν πωλούν είδη πρώτης ανάγκης, σύμφωνα με ένα προσχέδιο το οποίο προετοιμάστηκε για τη συνάντηση της Τετάρτης μεταξύ του Γερμανού καγκελάριου Σολτς και των επικεφαλής των ομόσπονδων κρατιδίων.
Το προσχέδιο περιελάμβανε επίσης σχέδια για την αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που επιτρέπονται σε ιδιωτικές συναθροίσεις σε εσωτερικούς χώρους στους 20, αλλά με την προϋπόθεση να είναι όλοι τους εμβολιασμένοι.
Σε μια δεύτερη φάση της χαλάρωσης τα νυχτερινά κέντρα θα ανοίξουν και πάλι και η είσοδος των ανεμβολίαστων Γερμανών στα εστιατόρια θα επιτραπεί από τις 4 Μαρτίου, σύμφωνα με το προσχέδιο.
Η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους και στα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς αναμένεται να παραμείνει σε ισχύ.
Ο υπουργός Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ ζήτησε από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και από τις τοπικές κυβερνήσεις να αποφασίσουν μια συλλογική χαλάρωση στη συνάντησή τους την Τετάρτη προσθέτοντας ότι, μετά την άρση των μέτρων, θα πρέπει να υπάρχει "εμφανής διαφορά στην καθημερινή ζωή".



