Υποχρεωτικό εμβολιασμό σε όλους άνω των 14 ετών επιβάλλει η Αυστρία από 1ης Φεβρουαρίου, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υγείας Βόλφγκανγκ Μουκστάιν σε συνέντευξη Τύπου.
Το μέτρο θα ισχύσει έναντι προστίμου 3.600 ευρώ, δήλωσε ο Μουκστάιν.
Το σχέδιο θα πρέπει να εγκριθεί από το Κοινοβούλιο αλλά, σύμφωνα με την κυβέρνηση, έχει τη στήριξη δύο αντιπολιτευόμενων κομμάτων, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα εξασφαλίσει άνετα την πλειοψηφία.



