Ο Γερμανός επιστήμονας Μπένγιαμιν Λιστ και ο Αμερικανός Ντέιβιντ Μακμίλαν τιμήθηκαν σήμερα με το Νόμπελ Χημείας 2021 για την ανάπτυξη ενός νέου εργαλείου κατασκευής μορίων που επέτρεψε να «πρασινίσει» η χημεία και να βελτιωθεί η φαρμακευτική έρευνα, ανακοίνωσε η επιτροπή που απονέμει τα βραβεία.
Οι δύο επιστήμονες τιμήθηκαν με το βραβείο Νόμπελ «για την ανάπτυξη της ασύμμετρης οργανοκατάλυσης», σημειώνει η επιτροπή των Νόμπελ στη Στοκχόλμη.
«Οι οργανικοί καταλύτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πληθώρα χημικών αντιδράσεων», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Βασιλική Σουηδική Ακαδημία Επιστημών.



