PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Ουγγαρία: Εκατοντάδες διαδηλωτές κατά του lockdown βγήκαν στους δρόμους της πρωτεύουσας

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2021 17:07

Υπάλληλοι εστιατορίων είναι μεταξύ των εκατοντάδων διαδηλωτών κατά των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας, που βγήκαν σήμερα στους δρόμους της Βουδαπέστης, ενώ τουλάχιστον 100 εστιατόρια σχεδιάζουν να ανοίξουν εκ νέου παρότι η ουγγρική κυβέρνηση απειλεί με αυστηρά πρόστιμα.

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Βίκτορ Ορμπάν έχει ανακοινώσει ότι θα αρχίσει να χαλαρώνει τα μέτρα αν ο αριθμός των κρουσμάτων του κορονοϊού μειωθεί δραματικά ή αν μεγάλος αριθμός των πολιτών εμβολιαστεί.

Η Ουγγαρία έγινε αυτή την εβδομάδα η πρώτη χώρα της ΕΕ που υπέγραψε συμφωνία για την προμήθεια του ρωσικού εμβολίου Sputnik V και του κινεζικού της εταιρείας Sinopharm.

Στα ισχύοντα μέτρα λοκντάουν περιλαμβάνεται η απαγόρευση της νυχτερινής κυκλοφορίας και το κλείσιμο Γυμνασίων, Λυκείων, εστιατορίων και καφέ παρά μόνο για την αγορά γευμάτων.

«Αρκετά με τις μαζικές καταστροφές των επιχειρήσεων», έγραψαν οι διοργανωτές της διαδήλωσης στο Facebook.

Η Ουγγαρία με πληθυσμό περίπου 10 εκατομμύρια κατοίκους έχει καταγράψει συνολικά 367.586 κρούσματα κορονοϊού και 12.524 θανάτους.

Ο αριθμός των νέων κρουσμάτων έχει αρχίσει να μειώνεται αλλά πάνω από 3.500 ασθενείς παραμένουν σε νοσηλεία.

Οι διαδηλωτές φορούσαν μάσκες, αλλά παραβίασαν τους κανονισμούς που απαγορεύουν τις δημόσιες συναθροίσεις και έτσι η αστυνομία τους ζητούσε έγγραφα.

Οι διοργανωτές είπαν ότι πολύ περισσότερα από 100 εστιατόρια ανά την Ουγγαρία έχουν ενταχθεί στην εκστρατεία για να ανοίξουν και πάλι αύριο παρότι η κυβέρνηση αύξησε, με χθεσινό διάταγμα, το πρόστιμο που προβλέπεται.

Τα εστιατόρια που δέχονται πελάτες αντιμετωπίζουν σήμερα πρόστιμο περίπου 14.000 ευρώ και κινδυνεύουν με υποχρεωτικό κλείσιμο για ένα εξάμηνο.

Την Παρασκευή ο Ορμπάν είπε στο κρατικό ραδιόφωνο ότι «άνθρωποι μπορεί να πεθάνουν αν δεν μπορέσουμε να αντέξουμε τους περιορισμούς για μερικές ακόμη εβδομάδες...Δεν είναι λύση αν βγει έξω ο κόσμος και παραβιάσει τα μέτρα».

Πηγή: ΑΠΕ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Ναβάλνι, ΠΟΥ, Τούνμπεργκ μεταξύ των υποψηφίων για το Νόμπελ Ειρήνης

Αυστραλία: Μεγάλες πυρκαγιές μαίνονται κοντά στο Περθ

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Μαγιάρ: «Νέα εποχή» για την Ουγγαρία - Το «ευχαριστώ» σε Κίνα και Ρωσία
  • Η Κομισιόν ενδέχεται να εξαιρέσει Ουγγαρία, Σλοβακία από το εμπάργκο ρωσικού πετρελαίου
  • Αυστρία: Τέλος το lockdown για τους ανεμβολίαστους
  • Άδ. Γεωργιάδης: Έχουμε αποκλείσει το γενικό lockdown

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version