Θετικοί στον κορωνοϊό Μελάνια και Ντόναλντ Τραμπ

Παρασκευή, 02 Οκτωβρίου 2020 09:30
Θετικοί στον κορωνοϊό Μελάνια και Ντόναλντ Τραμπ

«H Mελάνια και εγώ βρεθήκαμε θετικοί στον κορωνοϊό. Θα ξεκινήσουμε την καραντίνα και τη διαδικασία ανάρρωσης αμέσως. Θα το ξεπεράσουμε αυτό μαζί» αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο Αμερικανός Πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, ενημερώνοντας ο ίδιος για το γεγονός.

Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι καλά και θα παραμείνει στον Λευκό Οίκο κατά τη διάρκεια της περιόδου της «ανάρρωσής» του δήλωσε ο γιατρός της αμερικανικής προεδρίας, Σον Κόνλεϊ, τονίζοντας πως θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του κανονικά, εξ αποστάσεως.

Ο Αμερικανός Πρόεδρος είπε ότι μία από τους κοντινότερους συμβούλους του, η Χόπεν Χικς, η οποία ταξίδεψε μαζί του αρκετές φορές αυτήν την εβδομάδα με το Air Force One, εντοπίστηκε θετική στον κορωνοϊό. 

τραμπ κορωνοιος

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok