Και πάλι θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο πρόεδρος της Βραζιλίας Ζαΐχ Μπολσονάρου, στο τρίτο τεστ στο οποίο υποβλήθηκε από τότε που ασθένησε στις 7 Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Επικοινωνιών της χώρας.
«Το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε χθες 21η Ιουλίου ο πρόεδρος βγήκε θετικό», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
«Ο πρόεδρος Μπολσονάρου παραμένει σε καλή κατάσταση», επισημαίνεται.



