Ουκρανία: Απελευθέρωση των ομήρων στο λεωφορείο και σύλληψη του δράστη
Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 23:48Η ουκρανική αστυνομία απελευθέρωσε απόψε όλους τους ομήρους που κρατούνταν σε ένα λεωφορείο στην πόλη Λουτσκ από έναν ένοπλο, ο οποίος άνοιξε πυρ το πρωί της Τρίτης εναντίον αστυνομικών και υποστήριζε ότι είχε τοποθετήσει βόμβα στην περιοχή.
Οι αρχές έκαναν αρχικά λόγο για 20 ομήρους, τελικά όμως ήταν μόνο 13.
Ο δράστης άφησε αρχικά μια ηλικιωμένη γυναίκα, έναν έφηβο και μια νεαρή κοπέλα, αφού μίλησε στο τηλέφωνο με τον πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Οι υπόλοιποι δέκα απελευθερώθηκαν σε μια επιχείρηση των ειδικών δυνάμεων και της αστυνομίας και ο δράστης παραδόθηκε.
«Τελείωσε!» έγραψε ο υπουργός Εσωτερικών Αρσέν Αβάκοφ στο Twitter, αναρτώντας μια φωτογραφία του δράστη, ξαπλωμένου στο έδαφος και δεμένου με χειροπέδες.
Ο 44χρονος δράστης, πρώην κρατούμενος σε φυλακές, πυροβόλησε εναντίον των αστυνομικών, εναντίον ενός μη επανδρωμένου αεροσκάφους που πετούσε πάνω από το λεωφορείο, ενώ πέταξε στον δρόμο έναν αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό και μια χειροβομβίδα που όμως δεν εξερράγη. Υποστήριζε επίσης ότι είχε κρύψει σε άλλο σημείο μια βόμβα την οποία μπορούσε να πυροδοτήσει από απόσταση.
Ο Μαξίμ Κρίβοτς είναι Ουκρανός πολίτης που κατάγεται από την περιοχή του Όρενμπουργκ, στη Ρωσία, και έχει καταδικαστεί δύο φορές για απάτες, ληστείες και παράνομη κράτηση, ενώ έχει εκτίσει 10 χρόνια σε ουκρανικές φυλακές.
Σε μηνύματα που είχε αναρτήσει σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης με το ψευδώνυμο «Μαξίμ ο Κακός» άφηνε να εννοηθεί ότι ήταν «κατά του συστήματος» και ζητούσε από σημαντικές προσωπικότητες της χώρας, αρχής γενομένης από τον πρόεδρο, να αναρτήσουν και αυτοί μηνύματα και φωτογραφίες με τα οποία να αμαυρώνουν την εικόνα τους ή να συμπεριφέρονται με γελοίο τρόπο. Ο ένας από τους δύο λογαριασμούς του στο Twitter απενεργοποιήθηκε εντός της ημέρας.
Αργά το βράδυ, ο πρόεδρος Ζελένσκι δημοσιοποίησε ένα βίντεο στο Facebook όπου ικανοποιούσε ένα αίτημα του δράστη, καλώντας τους συμπολίτες του «να παρακολουθήσουν όλοι την ταινία Earthlings του 2005», δηλαδή ένα αμερικανικό ντοκιμαντέρ για την κακομεταχείριση των ζώων.
Σχετικά Άρθρα
- Atlantic See (Αktor-ΔΕΠΑ Εμπορίας): Η πρώτη συμφωνία αμερικανικού LNG μέσω Ελλάδας προς Ουκρανία
- Ο Κ. Μητσοτάκης για Βενεζουέλα, Ουκρανία και μεταρρυθμίσεις στην πρώτη ανασκόπηση του 2026
- Ουκρανία: «Γελοίο το βίντεο της Μόσχας για τη δήθεν επίθεση στην κατοικία του Πούτιν»
- Η Ρωσία επανεξετάζει τη στάση της μετά την επίθεση ουκρανικών drones στην οικία του Πούτιν - Τα διαψεύδει όλα ο Ζελένσκι
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία