Ουγγαρία: Aναμένεται κορύφωση της επιδημίας του κορωνοϊού στις 3 Μαΐου
Κυριακή, 19 Απριλίου 2020 18:00Ειδικοί στην Ουγγαρία περιμένουν ότι η επιδημία του κορωνοϊού θα κορυφωθεί στις 3 Μαΐου, δήλωσε ο πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν σε βίντεο που αναρτήθηκε σήμερα στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.
Ο Ορμπάν είπε, στη διάρκεια επίσκεψης σε ένα νοσοκομείο στην πόλη Όικα δυτικά της Βουδαπέστης, πως μέχρι τότε η Ουγγαρία θα διαθέτει 5.000 αναπνευστήρες, ενώ τώρα έχει λίγο παραπάνω από 2.000. Είπε πως ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί αργότερα για να φθάσει τους 8.000, που θα επαρκούν για τη φροντίδα όλων των ασθενών της COVID-19 που πρέπει να τοποθετηθούν στα μηχανήματα αναπνευστικής υποστήριξης.
«Ο αριθμός (των αναπνευστήρων) θα αυξηθεί στους 8.000 και τότε οτιδήποτε μπορεί να συμβεί. Αυτός είναι αρκετός, ακόμη και σε περίοδο πολέμου», είπε ο Ορμπάν σε έναν γιατρό στο βίντεο.
Σήμερα η Ουγγαρία έχει 1.916 επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορωνοϊού, και 189 άνθρωποι έχουν πεθάνει.
Η κρίση παρουσίασε στον Ορμπάν την πιο σκληρή πρόκληση στη δεκαετή διακυβέρνησή του. Η απόκρισή του -να κυβερνά με διατάγματα επ' αόριστον αφού έλαβε την έγκριση της Βουλής, προκειμένου να αντιμετωπίσει την επιδημία- έχει προκαλέσει επικρίσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Ουγγαρία απάντησε στις επικρίσεις λέγοντας ότι η Βουλή μπορεί να ανακαλέσει οποιαδήποτε στιγμή την έγκριση αυτή.
Πηγή: ΑΠΕ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία