Ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, αναγνώρισε ότι το ισλαμοσυντηρητικό κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) πιθανόν έχασε τον μητροπολιτικό δήμο της Κωνσταντινούπολης στις χθεσινές δημοτικές εκλογές, ωστόσο υπογράμμισε ότι παραμένει «πρώτο κόμμα» σε εθνικό επίπεδο, αλλά και ότι θα προσφύγει στο Εκλογοδικείο αν χρειαστεί.
«Στην Κωνσταντινούπολη, οι περισσότεροι δήμοι είναι δικοί μας ή οι μάχες είναι ακόμη αμφίρροπες. Τι σημαίνει αυτό; Ακόμη κι αν ο λαός μας πήρε τον [μητροπολιτικό] δήμο, έδωσε τους περισσότερους δήμους στο AKP», υποστήριξε ο Ερντογάν απευθυνόμενος σε υποστηρικτές του στην Άγκυρα.
Ο Εκρέμ Ιμάμογλου, υποψήφιος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Τουρκία υποστήριξε ότι είναι ξεκάθαρο το αποτέλεσμα και το Ρεπουμπλικανικό Λαϊκό Κόμμα (CHP) είναι αυτό που επικράτησε στον μεγαλύτερο δήμο της χώρας, την Κωνσταντινούπολη.
«Ξέρω ότι κερδίσαμε στην Κωνσταντινούπολη, είναι ξεκάθαρο», είπε ο Ιμάμογλου στους δημοσιογράφους.
Τη νίκη για λογαριασμό του κυβερνώντος κόμματος Δικαιοσύνης & Ανάπτυξης (ΑΚΡ) διεκδικεί, όμως, και ο τελευταίος πρωθυπουργός του Ερντογάν, και υποψήφιος για τον μητροπολιτικό δήμο της Κωνσταντινούπολης, ο Μπιναλί Γιλντιρίμ.
Το ποιός θα είναι ο τελικός νικητής της αναμέτρησης θα κριθεί από το Εκλογοδικείο, δεδομένου ότι θα κατατεθούν ενστάσεις.



