Την τελευταία του πνοή άφησε μόλις στα 26 του χρόνια ο παγκόσμιος πρωταθλητής κολύμβησης Κένεθ Το.
Σύμφωνα με την Guardian, ο Το αισθάνθηκε αδιαθεσία την ώρα που βρισκόταν στις αθλητικές εγκαταστάσεις στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα, κατά τη διάρκεια της προπόνησής του για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Χονγκ Κονγκ το 2020, αποτελώντας μάλιστα τη μεγαλύτερη ελπίδα για τη χώρα. Εσπευσμένα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου και κατέληξε το βράδυ της Δευτέρας, ενώ τα αίτια του θανάτου του παραμένουν άγνωστα.
Ο 26χρονος αγωνίστηκε για πολλά χρόνια με την εθνική ομάδα της Αυστραλίας κερδίζοντας και το ασημένιο μετάλλιο στα 4χ100μ. μικτή ομαδική στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2013.
Κατέκτησε επίσης ένα χρυσό μετάλλιο με την ομάδα 4Χ100μ. ελεύθερο της Αυστραλίας στους Αγώνες της Βρετανικής Κοινοπολιτείας του 2014, ένα ασημένιο και δύο χάλκινα μετάλλια στο Παγκόσμιο 25άρας πισίνας του 2012, ενώ στους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων, το 2010 στη Σιγκαπούρη, κατέκτησε συνολικά έξι μετάλλια (ένα χρυσό, τρία ασημένια και δύο χάλκινα).
Ο Κένεθ Το γεννήθηκε στο Χονγκ Κονγκ αλλά η οικογένειά του μετακόμισε στην Αυστραλία όταν εκείνος ήταν δύο ετών. Μεγάλωσε στο Σίδνεϊ και στην ηλικία των 16 ετών κατάφερε να σπάσει το εθνικό ρεκόρ του Ίαν Θορπ στα 200 μέτρα μικτή ατομική κολύμβηση.



