Μετά τον σεισμό των 7,5 Ρίχτερ και το τσουνάμι, που άφησαν πίσω τους εκατόμβες νεκρών, με τουλάχιστον 1.407 νεκρούς μέχρι στιγμής, η Ινδονησία «χτυπήθηκε» στο ίδιο μέρος και από έκρηξη ηφαιστείου.
Όπως αναφέρουν τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, το ηφαίστειο εξερράγη στο νησί Σουλαουέσι. Προς το παρόν η κατάσταση δεν κρίνεται επικίνδυνη και δεν έχει δοθεί εντολή για εκκένωση, ωστόσο η περιοχή παραμένει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα 5 ημέρες μετά το φονικό τσουνάμι και η Ινδονησία ζήτησε διεθνή βοήθεια προκειμένου να αντιμετωπίσει τον όλεθρο.
Περισσότεροι από 2.500 άνθρωποι τραυματίστηκαν σοβαρά από τον σεισμό των 7,5 βαθμών και το φονικό τσουνάμι που προκλήθηκε από την δόνηση την περασμένη Παρασκευή.
Ο σεισμός προκάλεσε τσουνάμι ύψους 6 μέτρων που αφάνισε την μικρή πόλη του Πάλου στη δυτική ακτή του Σουλαουέσι, όπου ζουν 350.000 άνθρωποι. Έχει επίσης προκαλέσει τον εκτοπισμό 61.867 ανθρώπων.
Αν και η ανθρωπιστική βοήθεια έχει αρχίσει να φτάνει, οι επιζώντες εξακολουθούν να είναι αντιμέτωποι με την πείνα και τη δίψα. Τα τρόφιμα και το πόσιμο νερό είναι σπάνια. Και τα νοσοκομεία είναι υπερπλήρη με τραυματίες.
Ο στρατός της Ινδονησίας είναι αυτός που διευθύνει τις επιχειρήσεις διάσωσης, όμως έπειτα από έκκληση του Ινδονήσιου προέδρου, διεθνείς μη κυβερνητικές οργανώσεις έχουν στείλει ομάδες επί του πεδίου.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ:



