PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Αχτσιόγλου: Στην ευχέρεια του εργοδότη η 10ωρη εργασία - Καμία προστασία από τις απολύσεις

Κυριακή, 23 Μαΐου 2021 14:05

«Το εργασιακό νομοσχέδιο της ΝΔ παραβιάζει βάναυσα και καταργεί το 8ωρο. Ο εργαζόμενος θα δουλεύει 10 ώρες την ημέρα χωρίς υπερωριακή αμοιβή», δήλωσε η Έφη Αχτσιόγλου μιλώντας στην ΕΡΤ1.

«Δεν υπάρχει ελευθερία του εργαζόμενου να αρνηθεί την παροχή της εργασίας του. Ο εργαζόμενος θα σπρώχνεται από την ανάγκη, θα απειλείται με απόλυση και με το ενδεχόμενο να δυσκολέψει η ζωή του την επόμενη μέρα», τόνισε, προσθέτοντας ότι «είναι ψευδεπίγραφη η επίκληση από τον κ. Χατζηδάκη της προστασίας από τις απολύσεις. Ο εργοδότης μπορεί να επικαλεστεί οποιονδήποτε λόγο για να απολύσει τον εργαζόμενο που δεν θα δεχθεί να δουλέψει 10ωρο» και υπενθύμισε ότι η ΝΔ ως κυβέρνηση «κατήργησε αμέσως τον βάσιμο λόγο και το αιτιολογημένο των απολύσεων» που είχε θεσπίσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν ήθελε την προστασία από τις απολύσεις, γιατί κατήργησε τον βάσιμο λόγο;», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Οι άνεργοι δεν θα μπορούν να βρουν μία θέση εργασίας γιατί αυτή θα καλύπτεται από τους υφιστάμενους εργαζόμενους, οι οποίοι θα δουλεύουν υπερωριακά χωρίς την αμοιβή που τους αντιστοιχεί. Όλο το σκεπτικό του νομοσχεδίου είναι οι περισσότερες και φθηνότερες υπερωρίες. Αυτό ήταν παγίως, εξάλλου, και το αίτημα συγκεκριμένων εργοδοτικών κύκλων», επισήμανε.

Υπογράμμισε, ακόμα, ότι «ο κ. Βρούτσης μετέτρεψε το Σ.ΕΠ.Ε. από ειδική γραμματεία σε υπηρεσία του υπουργείου Εργασίας λέγοντας πως έτσι ενδυναμώνεται. Τώρα ο κ. Χατζηδάκης λέει ότι το κάνει ανεξάρτητη αρχή για να ενδυναμωθεί. Ποιος από τους δυο λέει ψέματα; Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που η ΝΔ έγινε κυβέρνηση το Σ.ΕΠ.Ε. έχει σκοπίμως απαξιωθεί παντελώς. Αν η ΝΔ ενδιαφερόταν να προστατεύσει το ωράριο γιατί πάγωσε την ψηφιακή προδήλωση των ωραρίων που είχε θεσπίσει ο ΣΥΡΙΖΑ και είχε οδηγήσει μέσα σε μια χρονιά να δηλωθούν περισσότερες από 6 εκατ. ώρες υπερεργασίας, που πριν δεν δηλώνονταν και δεν πληρώνονταν στους εργαζόμενους; Γιατί μείωσε το πρόστιμο για την υποδηλωμένη εργασία; Είναι προφανές ότι τα όσα επικαλείται τώρα η κυβέρνηση για δήθεν προστασία της εργασίας είναι ψεύδη και προφάσεις εν αμαρτίαις».

Για το ενδεχόμενο υποχρεωτικού εμβολιασμού ομάδων εργαζομένων επισήμανε ότι «ο εμβολιασμός είναι το βασικό προληπτικό μέσο με το οποίο μπορεί να σταματήσει η εξάπλωση της πανδημίας. Πρέπει να έχουμε όλοι εμπιστοσύνη στην επιστημονική κοινότητα. Είναι πρώτιστο καθήκον να εμβολιαστούν όλοι οι πολίτες. Όμως, η υποχρεωτικότητα είναι το έσχατο μέσο. Και το ερώτημα είναι αν η κυβέρνηση έκανε όσα έπρεπε πριν φτάσει στην υποχρεωτικότητα. Η απάντηση είναι πως όχι. Δεν έγινε σοβαρή καμπάνια ενημέρωσης, δεν δόθηκαν τεκμηριωμένες επιστημονικές απαντήσεις σε εύλογες ανησυχίες των πολιτών που έφτασαν να ενημερώνονται σχετικά από τα πάνελ πρωινών εκπομπών και τρομολαγνικούς τίτλους ιστοσελίδων, δεν έγιναν επιστημονικές ημερίδες σε κρίσιμες κατηγορίες εργαζομένων. Ο πακτωλός χρημάτων της “λίστας Πέτσα” δεν διατέθηκε γι’ αυτό τον σκοπό, όπως μας έλεγαν».

Αναφερόμενη στον νόμο που ψήφισε η ΝΔ για την υποχρεωτική συνεπιμέλεια δήλωσε ότι «πρόκειται για μία σοβαρή οπισθοδρόμηση στο οικογενειακό δίκαιο». Ο νόμος, πρόσθεσε, «θα εντείνει τις δικαστικές διαμάχες», καθώς «έχει την αντίληψη ότι το παιδί είναι το πεδίο της σύγκρουσης δύο γονιών. Βάζει αριθμητικά κριτήρια που οδηγούν σε εναλλασσόμενη κατοικία για το παιδί και εισάγει οριζόντιες ρυθμίσεις, ενώ κάθε οικογενειακή περίπτωση έχει ειδικά χαρακτηριστικά και πρέπει να κρίνεται ξεχωριστά. Δεν ταιριάζει το ίδιο κοστούμι σε όλες τις περιπτώσεις».

Σημείωσε, τέλος, ότι «ενώ όλα λειτουργούν κανονικά, με επιλογή της κυβέρνησης η Βουλή εξακολουθεί να υπολειτουργεί, ονομαστικές ψηφοφορίες ουσιαστικά δεν υπάρχουν. Η ΝΔ εκμεταλλεύεται την πανδημία για να επιβάλλει σιωπητήριο και να ελέγξει τις ψηφοφορίες, γιατί φοβάται τις διαρροές σε κρίσιμα νομοσχέδια, όπως ήταν η συνεπιμέλεια και θα είναι τα μνημόνια συνεργασίας με τη Βόρεια Μακεδονία και το εργασιακό νομοσχέδιο».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

ΟΑΕΔ: Αυτόματη ανανέωση των δελτίων ανεργίας των Δήμων Μεγαρέων και Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ. Θεοδώρων

Διευρύνεται η διάθεση των self-tests σε όλους τους εργαζομένους της χώρας

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Έφη Αχτσιόγλου: Παραιτείται και από βουλευτής
  • Volkswagen: Σχέδιο για μείωση κόστους 20% έως το 2028 - 35.000 απολύσεις έως το 2030
  • Volvo: Προχωρεί σε 800 απολύσεις στις ΗΠΑ
  • Δηλώσεις Τσακαλώτου, Αχτσιόγλου και Τεμπονέρα μετά την αποχώρησή τους από την Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version