Πέθανε η 62χρονη που νοσηλευόταν στο Τζάνειο μετά από λάθος μετάγγιση αίματος

Τρίτη, 08 Ιουλίου 2025 14:32
Πέθανε η 62χρονη που νοσηλευόταν στο Τζάνειο μετά από λάθος μετάγγιση αίματος

Υπέκυψε η 62χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στο Τζάνειο Νοσοκομείο από τις αρχές Ιουνίου, έπειτα από σοβαρό ιατρικό λάθος μη απαιτούμενης μετάγγισης αίματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τη γυναίκα αφαιρέθηκαν για δωρεά νεφροί και κερατοειδής.

H γυναίκα εισήχθη στη Νευρολογική Κλινική του Τζάνειου Νοσοκομείου στις 3 Ιουνίου, λόγω αδυναμίας δεξιού άνω άκρου και αδυναμίας ορθοστάτησης.

Κατά τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης Ιουνίου τής χορηγήθηκε εκ λάθους μία μονάδα αίματος που προοριζόταν για άλλον ασθενή, από ένα εκ των τριών ατόμων του νοσηλευτικού προσωπικού που βρίσκονταν στη βάρδια της κλινικής όπου νοσηλευόταν.

Η ασθενής εμφάνισε έντονη συμπτωματολογία που είχε ως αποτέλεσμα την άμεση διασωλήνωση και μεταφορά της στη ΜΕΘ του νοσοκομείου.

Σημειώνεται, ότι έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για τη διερεύνηση του συμβάντος και έχει κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πειραιώς για διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video