PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Υπογραφή σύμβασης για ανακαίνιση και επέκταση του ΤΕΠ στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων

Σάββατο, 01 Μαρτίου 2025 13:38

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, παρέστη την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου, στην υπογραφή της σύμβασης για την ανακαίνιση και επέκταση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Αγ. Γεώργιος» προϋπολογισμού 3,2 εκατ. ευρώ.

Αντικείμενο του έργου είναι η ανακαίνιση του υφισταμένου κτίριού του (ΤΕΠ), επιφάνειας 686,00 m2 και η επέκτασή του κατά́ περίπου 1.026,07 m2. Στο έργο περιλαμβάνεται επίσης η διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου επιφάνειας περίπου 2.000,00 m2. Τον διαγωνισμό για το έργο ωρίμασε και διενήργησε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του Υπερταμείου/Growthfund, με αναθέτουσα αρχή την 7η Υγειονομική Περιφέρεια του Υπουργείου Υγείας.

Τις συμβάσεις υπέγραψαν ο Διοικητής της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης Νεκτάριος Παπαβασιλείου και ο εκπρόσωπος της ανάδοχης εταιρίας «LYDAKIS Construction Co. A.E.», παρουσία στελεχών της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του Υπερταμείου/Growthfund.

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «H αναβάθμιση και η ανακαίνιση του ΤΕΠ Χανίων είναι το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης του νοσοκομείου εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Θα αλλάξει τελείως τη διαχείριση των ασθενών και την εμπειρία τους στις δύσκολες στιγμές τους. Με σχέδιο και εντατική δουλειά συνεχίζουμε μπροστά για ένα ΕΣΥ αντάξιο των προσδοκιών των πολιτών».

Ο Διοικητής της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης Νεκτάριος Παπαβασιλείου, δήλωσε: «Μια εξαιρετική ημέρα για το Νοσοκομείο Χανίων. Με συγκεκριμένο σχέδιο και εντατική δουλειά συνεχίζουμε την αναβάθμιση των κτιριακών υποδομών της Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης. Μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας προχωρήσαμε στην υπογραφή σύμβασης Έργου για τον εκσυγχρονισμό και επέκταση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Χανίων «Άγιος Γεώργιος» και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου. Ευχαριστώ όλες και όλους που εργάστηκαν και συνέβαλαν ουσιαστικά σε αυτή την κατεύθυνση. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας για τους κατοίκους της Π.Ε. Χανίων και του μεγάλου αριθμού των επισκεπτών αυτής, αποτελεί επιλογή προτεραιότητας».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Η IPSEN στο πλευρό των ασθενών με σπάνιες ηπατικές παθήσεις

ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διαγωνισμός με 20 Check-Up δώρο για την Ημέρα της Γυναίκας στο Instagram

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Επαναλειτουργεί το ΤΕΠ του Κέντρου Υγείας Παλαμά με τη συνδρομή του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ
  • Εγκαίνια του νέου ΤΕΠ στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version