PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Νοσοκομείο Μεταξά: Ξεκινά τη λειτουργία του το απογευματινό φαρμακείο στις 10 Φεβρουαρίου

Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2025 18:15

Στις 10 Φεβρουαρίου ξεκινά τη λειτουργία του το απογευματινό φαρμακείο στο νοσοκομείο «Μεταξά» για την εξυπηρέτηση με προγραμματισμένα ραντεβού των ογκολογικών ασθενών.

Η διοίκηση του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Πειραιά «Μεταξά» σε στενή συνεργασία με το φαρμακευτικό τμήμα, αποφάσισαν την ένταξη του φαρμακευτικού τμήματος στην ολοήμερη λειτουργία του Νοσοκομείου Μεταξά, με λειτουργία απογευματινού φαρμακείου.

Θα εξυπηρετούνται όλοι οι ογκολογικοί ασφαλισμένοι του ΕΟΠΠΥ και άλλων ασφαλιστικών ταμείων του Πειραιά και των κοντινών νησιών, με προγραμματισμένα ραντεβού. Έτσι, οι ασθενείς δεν θα χρειάζεται να προσφεύγουν σε παράρτημα του ΕΟΠΠΥ προκειμένου να λάβουν τα φάρμακά τους.

Κλείσιμο ραντεβού και ωράριο λειτουργίας

Η λειτουργία του απογευματινού φαρμακείου του Νοσοκομείου Μεταξά θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, ενώ θα ακολουθήσουν ραντεβού για τις 14, 18 και 24 του Φλεβάρη.

Το ωράριο λειτουργίας του απογευματινού φαρμακείου καθορίζεται από τις 15:00 έως τις 18:00, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν για προγραμματισμό ραντεβού τις καθημερινές στο 2132079144 μεταξύ 8:00 - 9:00 π.μ.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του Νοσοκομείου Μεταξά που λειτουργεί απογευματινό φαρμακείο.

Η απόφαση λήφθηκε ως συνέχεια των πρωτοβουλιών της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας για αποσυμφόρηση των παραρτημάτων του ΕΟΠΠΥ, προκειμένου να αποφεύγεται η ταλαιπωρία ασθενών με χρόνια νοσήματα, οι οποίοι αρκετές φορές αναγκάζονται να περιμένουν πολλή ώρα στην ουρά για να παραλάβουν τα φάρμακά τους.

«Είμαστε εδώ για να υπηρετούμε τους συμπολίτες μας με χρόνια προβλήματα υγείας και με τις αποφάσεις μας να βελτιώνουμε σημαντικά την καθημερινότητά τους», δήλωσε ο Διοικητής του Νοσοκομείου Μεταξά Σαράντος Ευσταθόπουλος.

«Προς αυτήν την κατεύθυνση και συντασσόμενοι απόλυτα με το όραμα του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, αποφασίσαμε τη λειτουργία του απογευματινού φαρμακείου στο Νοσοκομείο Μεταξά, προκειμένου να βάλουμε και εμείς ένα μικρό λιθαράκι στη συνολική προσπάθεια που καταβάλλεται τόσο σε επίπεδο υπουργείου Υγείας όσο και σε επίπεδο 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιά & Αιγαίου, με βασικό στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ογκολογικών ασθενών», ανέφερε ο κ. Ευσταθόπουλος.

Και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία όχι απλά θα αγκαλιαστεί και θα σημειώσει σημαντική επιτυχία, αλλά πολύ σύντομα θα επεκταθεί σε ημέρες και ώρες λειτουργίας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι χρονίως πάσχοντες πολίτες.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Στρατηγική συνεργασία Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ και INVICTA

ELPEN: Ο μεγαλύτερος εργοδότης στην Ανατολική Αττική

επιστροφή στην κορυφή

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version