Novo Holdings: Εξαγοράζει την Catalent έναντι 16,5 δισ. δολαρίων
Δευτέρα, 05 Φεβρουαρίου 2024 17:51Η Novo Holdings ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα 5/2 ότι θα εξαγοράσει την εταιρεία παραγωγής φαρμάκων, Catalent, έναντι 16,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων έτσι ώστε να ενισχύσει την προσφορά της εξαιρετικά δημοφιλής ένεσης απώλειας βάρους, Wegovy, και της ένεσης κατά του διαβήτη, Ozempic.
Ως μέρος της συμφωνίας, η δανέζικη φαρμακοβιομηχανία Novo Nordisk θα αγοράσει τρεις από τις εγκαταστάσεις παραγωγής της Catalent από τη μητρική της εταιρεία, τη Novo Holdings, για 11 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Novo Holdings κατέχει σχεδόν το 77% των μετοχών με δικαίωμα ψήφου στη Novo Nordisk.
Η Novo Nordisk και η Novo Holdings δήλωσαν ότι αναμένουν η εξαγορά των εργοστασίων και η ευρύτερη συμφωνία για την αγορά της Catalent να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2024.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Novo Nordisk και «ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ» στο BeWell Festival: Σύμμαχοι «Για μια ανάλαφρη ζωή» ενάντια στη νόσο της παχυσαρκίας»
- Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας: Η Novo Nordisk διοργανώνει το πρώτο WeightTalk Media Summit
- Eli Lilly: Άλμα πωλήσεων έως 27% - Μεγάλη ζήτηση για φάρμακα απώλειας βάρους
- Novo Nordisk: Κερδοφορία αλλά κατώτερη των εκτιμήσεων στο β΄ τρίμηνο
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία