PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

ΝΔ Θήρας: Επιστολή στον υπουργό Υγείας για την κατάσταση στο νοσοκομείο

Κυριακή, 28 Αυγούστου 2022 12:08

Η ΔΗΜΤΟ Νέας Δημοκρατίας Θήρας απέστειλε επιστολή σχετικά με την κατάσταση στο νοσοκομείο Θήρας στον υπουργό Υγείας, Θάνο Πλεύρη.

«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Παρακολουθούμε με μεγάλη ανησυχία τις εξελίξεις που αφορούν στην λειτουργία του Νοσοκομείου Θήρας και δυστυχώς διαπιστώνουμε ότι η κατάσταση του χειροτερεύει καθημερινά.

Η υποστελέχωση του, η αδιαφορία με την οποία αντιμετωπίζεται και η έλλειψη πολιτικής βούλησης για θεσμικές τομές που θα συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του, οδηγούν σε συνεχή του υποβάθμιση, σε αδιέξοδο και την τοπική κοινωνία σε απόγνωση και αγανάκτηση.

Δυστυχώς ακόμη και σε αυτή την περίοδο της τουριστικής αιχμής, τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, που το νησί κατακλύζεται από χιλιάδες επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο, η στελέχωση του Νοσοκομείου παρέμεινε τραγική, εφόσον συνεχίζουν να εκλείπουν βασικές ειδικότητες ιατρικού προσωπικού, αναγκαίες ακόμη και για την λειτουργία ενός μικρού περιφερειακού Κέντρου Υγείας, όπως παθολόγος, καρδιολόγος, παιδίατρος, αναισθησιολόγος, πνευμονολόγος, κτλ.

Κύριε Υπουργέ,

Επειδή συζητείται στην τοπική κοινωνία ότι η τωρινή απαξίωση του Νοσοκομείου Θήρας θα οδηγήσει σε αυριανό κλείσιμό του, με την παρούσα επιστολή ως καθ’ ύλην αρμόδιος Υπουργός, σας καλούμε να αναλάβετε τις ευθύνες σας για την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου. Ως πρώτη ενέργεια περιμένουμε από εσάς να μεταβείτε άμεσα στο νησί και από τον χώρο του Νοσοκομείου να εξαγγείλετε θεσμικές πρωτοβουλίες που θα διασφαλίσουν την βιωσιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου.

Υγεία χωρίς γιατρούς δεν γίνεται. Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα.

Ο Έπαρχος Θήρας – Χαράλαμπος Δαρζέντας

Ο Πρόεδρος της Ένωσης – Μάρκος Καφούρος

Ο Πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ – Γιώργος Πελεκάνος».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Moderna: Μήνυση στην Pfizer για παραβίαση της πατέντας του εμβολίου κατά του κορωνοϊού

H Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία πρωταγωνιστεί στις επενδύσεις του Ταμείου Ανάκαμψης

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Θετικός στον κορωνοϊό ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης
  • Επανέρχεται η μουσική και απελευθερώνεται το ωράριο σε διασκέδαση και εστίαση
  • Ζωντανά οι ανακοινώσεις του υπουργού Υγείας για τα νέα μέτρα (LIVE)
  • Καθολικό lockdown στη χώρα για ένα μήνα προανήγγειλε ο υπουργός Υγείας, Β. Κικίλιας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version