AstraZeneca: Ανακοίνωσε υψηλότερα έσοδα στο α΄ τρίμηνο
Παρασκευή, 29 Απριλίου 2022 14:03Μείωση των πωλήσεων των φαρμάκων για τον κορωνοϊό, συμπεριλαμβανομένου του εμβολίου της, κατά χαμηλό-μεσαίο ποσοστό 20%+ στη διάρκεια του έτους, αναμένει η AstraZeneca, η οποία, ωστόσο, ανακοίνωσε υψηλότερα έσοδα στο α΄ τρίμηνο λόγω των προηγούμενων συμβολαίων για τα εμβόλια.
Ο αγγλό-σουηδικός φαρμακευτικός κολοσσός τόνισε πως τα έσοδα αυξήθηκαν στα 11,39 δισ. δολάρια στο α΄ τρίμηνο από 7,32 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.
Η εταιρεία ανέφερε ότι τα καθαρά κέρδη στο α΄ τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 386 εκατ. δολάρια, χαμηλότερα από τα 1,56 δισ. δολάρια στο προηγούμενο έτος.
Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν στα 1,89 δολάρια στο τρίμηνο, αυξημένα κατά 16% από το προηγούμενο έτος, τόνισε η AstraZeneca.
Για το 2022, η εταιρεία τόνισε πως αναμένει τα συνολικά έσοδα να αυξηθούν κατά 17%-19% το 2022, ενώ τα βασικά κέρδη ανά μετοχή αναμένεται να αυξηθούν κατά 25%-27%.
Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε πως δεδομένης της αναμενόμενης πτώσης στις πωλήσεις των φαρμάκων κατά του κορωνοϊού, το μεικτό περιθώριο από αυτά τα φάρμακα θα είναι χαμηλότερο από το μέσο όρο της εταιρείας.
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία