Tέταρτη δόση σε πολίτες άνω των 70 και σε άνω των 60 με υποκείμενα νοσήματα
Τρίτη, 05 Απριλίου 2022 18:59Ανακοινώσεις για τη χορήγηση τέταρτης δόσης του εμβολίου για τον κορωνοϊό στους άνω των 60 ετών έγιναν το απόγευμα της Τρίτης από τον γενικό γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριο Θεμιστοκλέους, και την πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών Μαρία Θεοδωρίδου.
Η τέταρτη δόση του εμβολίου κατά της Covid-19 αναμένεται να γίνει σε άτομα μεγαλύτερα άνω των 70 ετών και σε άνω των 60 με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα. Θα πρέπει να έχουν περάσει τουλάχιστον τέσσερις μήνες από την τρίτη δόση.
Επίσης:
- Εγκρίθηκε η χορηγία της 4ης δόσης σε παιδιά 12-17 ετών σε ανοσοκαταστολή και με νοσήματα υψηλού κινδύνου, τρεις μήνες μετά τη χορήγηση της 3ης δόσης.
- Για παιδιά ηλικίας 12-17 ετών που ανήκουν στην ομάδα με αυξημένο κίνδυνο θα χορηγείται 3η δόση έξι μήνες μετά τη δεύτερη δόση.
Η πλατφόρμα για τους 80 και άνω θα ανοίξει την Πέμπτη 7 Απριλίου και θα ακολουθήσει την επόμενη εβδομάδα για τους 70-79 ετών και ακολούθως για τους 60-69 ετών.
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία