Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: 19η εθελοντική αιμοδοσία εργαζομένων σε συνεργασία με το «Γ. Γεννηματάς»
Τετάρτη, 02 Φεβρουαρίου 2022 20:47Την 19η εθελοντική αιμοδοσία των εργαζομένων του διοργανώνει το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς».
Η 19 η εθελοντική αιμοδοσία θα διενεργηθεί 3 και 4 Φεβρουαρίου, στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, Διστόμου 1-3, Αίθουσα Συνεδριάσεων - Κτίριο Ε’ και ώρες 12:00 - 17:00."Λόγω μειωμένης εθελοντικής προσφοράς και των αυξημένων αναγκών που παρουσιάζονται, η συνεισφορά όλων μας, είναι σημαντική", αναφέρει ανακοίνωση του Ιατρικού Αθηνών. Για το σκοπό αυτό, προστίθεται, το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και οι εργαζόμενοί του απευθύνουν πρόσκληση συμμετοχής στο ευρύ κοινό, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της δράσης.
Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών τονίζει, ότι σε όλες τις Υπηρεσίες Αιμοδοσίας των Νοσοκομείων,αλλά και στα κινητά συνεργεία αιμοδοσιών, λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα αποφυγής της διασποράς του ιού SARS - CoV - 2 και προστασίας της υγείας των αιμοδοτών.
Σχετικά Άρθρα
- ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εθελοντική Αιμοδοσία την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου 2025
- ΕΚΕΑ: Εθελοντική αιμοδοσία από 20 έως 23 Αυγούστου
- Εθελοντική αιμοδοσία του ΕΚΕΑ 21 και 22 Ιανουαρίου στο Μετρό Συντάγματος
- Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου: Στηρίζει την πρωτοβουλία του Συλλόγου Εργαζομένων για Εθελοντική Αιμοδοσία
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία