Τη Δευτέρα οι ανακοινώσεις για την τρίτη δόση στους άνω των 60 και στους υγειονομικούς
Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2021 14:32Απαντήσεις και διευκρινήσεις σχετικά με την τρίτη δόση εμβολίου για τους άνω των 60 ετών και τους υγειονομικούς θα δώσει την προσεχή Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου, η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, όπως τόνισε σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1» ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους. Στο πλαίσιο των διευκρινήσεων θα μάθουμε και τι ακριβώς προβλέπεται για όσους έχουν κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca.
Ο Μάριος Θεμιστοκλέους σημείωσε, επίσης, ότι η προσπάθεια επικεντρώνεται στο να εμβολιαστούν όλο και περισσότεροι πολίτες λέγοντας ότι «οι αρνητές δεν θα πειστούν να κάνουν το εμβόλιο».
Ακόμη ανέφερε πως σήμερα λειτουργούν περισσότερα από 1.500 εμβολιαστικά κέντρα τα οποία μπορούν να αυξηθούν στα 2.800.
Σχετικά Άρθρα
- Υγειονομικοί διεκδικούν 8,8 εκατ. ευρώ από δικαστές του ΣτΕ για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό τους
- Θεμιστοκλέους: Ανοίγει νέο ΜΕΓΑ εμβολιαστικό κέντρο στη Γλυφάδα
- Στους 3 μήνες θα ανοίγει η πλατφόρμα για την 3η δόση του εμβολίου για όλους άνω των 18 ετών
- e-ΕΦΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία τροποποίησης ΑΠΔ για έμμισθους δικηγόρους, μισθωτούς μηχανικούς και υγειονομικούς
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία