PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Νοσοκομείο Ξάνθης: ΜΕΘ υπάρχει, οι γιατροί έχουν φύγει

Παρασκευή, 09 Απριλίου 2021 11:54

Μία πολύ παράξενη κατάσταση έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, το οποίο αμέσως μετά το τέλος του δεύτερου κύματος έπαψε να δέχεται ασθενείς με Covid-19 καθώς δεν υπάρχει ικανός αριθμός εντατικολόγων προκειμένου να λειτουργήσει η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Συγκεκριμένα, η ΜΕΘ του νοσοκομείου, για να επαναλειτουργήσει και να εξυπηρετήσει ασθενείς μιας περιοχής που δοκιμάστηκε ιδιαίτερα κατά τα δύο πρώτα κύματα του ιού στη χώρα, χρειάζεται τέσσερις εντατικολόγους, ωστόσο αυτή τη στιγμή διαθέτει μόλις δύο.

«Ο ένας είναι ασθενής και έχει βγει σε αναρρωτική άδεια, ενώ, κατά και στο δεύτερο κύμα, η ΜΕΘ λειτούργησε με γιατρούς που αποσπάστηκαν από άλλα νοσοκομεία, οπότε τώρα έχουν επιστρέψει. Πρόσφατα, ένας εντατικολόγος εκδήλωσε ενδιαφέρον να εργαστεί στο νοσοκομείο, ωστόσο κάτι τέτοιο τελικά δεν έγινε, διότι προτίμησε τον ιδιωτικό τομέα, που προσφέρει περισσότερα χρήματα» τονίζει στο GRTimes ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών Ξάνθης (ΕΙΝΚΥΞ), Γιώργος Γεωργίου.

Να σημειωθεί ότι η ΜΕΘ του Νοσοκομείου Ξάνθης διαθέτει 7 κλίνες, με πλήρη εξοπλισμό και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν την περιοχή, όπως το έκαναν και στο παρελθόν.

Ωστόσο «οι φιλοδοξίες που υπάρχουν στο ΕΣΥ είναι δυσανάλογες από αυτές του ιδιωτικού τομέα τόσο στο οικονομικό κομμάτι, όσο και για το μέλλον ενός εργαζόμενου στον υγειονομικό τομέα. Στο πλαίσιο αυτό αρκετοί επιλέγουν να μην εργαστούν στα δημόσια νοσοκομεία ή ακόμη και να παραιτηθούν για να βρουν κάτι καλύτερο για το μέλλον τους» τονίζει από την πλευρά του στο GRTimes ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ξάνθης, Αναστάσιος Καραδέδος.

Αυτή τη στιγμή, σε περίπτωση που χρειαστεί ασθενής από την Ξάνθη να διασωληνωθεί, θα πρέπει να διακομιστεί στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, το οποίο απέχει 103 χλμ. από την Ξάνθη.

«Προς το παρόν, στο τρίτο κύμα του κορωνοϊού, η Ξάνθη δεν δείχνει να δέχεται μεγάλο ιικό φορτίο (χθες είχε 11 κρούσματα, την Τρίτη είχε 22). Aν χρειαστεί ωστόσο, θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό και ό,τι χρειαστεί για να ανοίξουμε και την κλινική Covid αλλά και τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας» σημειώνει ο Γιώργος Γεωργίου.

Πηγή: GRTimes.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

ΜΗΤΕΡΑ: Ένα ιδανικό «πρώτο σπίτι» για να υποδεχτείτε το παιδί σας

Διαθέσιμη από σήμερα η υπηρεσία της δήλωσης αποτελεσμάτων των self tests στο self-testing.gov.gr

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού ο Γιώργος Μυλωνάκης: Σοβαρή αλλά ελεγχόμενη η κατάστασή του
  • 1 στους 3 στις ΜΕΘ πεθαίνει από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη
  • Αγρίνιο: «Λουκέτο» στη ΜΕΘ κορωνοϊού που είχε θνητότητα 100%
  • Ανακοινώθηκαν 1.829 κρούσματα και 65 νέοι θάνατοι - 841 σε ΜΕΘ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version