Στις 27 Δεκεμβρίου σε «Ευαγγελισμό» και «Σωτηρία» οι πρώτοι εμβολιασμοί
Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2020 11:11Από τα εμβολιαστικά κέντρα που έχουν διαμορφωθεί στα νοσοκομεία «Ευαγγελισμός» και «Σωτηρία» θα ξεκινήσει την Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, η εμβολιαστική εκστρατεία στη χώρα μας.
Όπως αναφέρει το protothema gr, και στα δύο νοσοκομεία τα εμβολιαστικά κέντρα είναι σχεδόν έτοιμα, με τις προδιαγραφές που ορίζονται στις σχετικές διατάξεις και όλοι βρίσκονται εν αναμονή της παραλαβής των πρώτων εμβολίων των Pfizer-BioNTech, αμέσως μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες έγκρισης στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων και την Κομισιόν.
Στον Ευαγγελισμό, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει δρομολογηθεί, στο ισόγειο του κτηρίου του "Οίκου Αδελφών Νοσοκόμων" θα βρεθούν την Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα, 50 άτομα από ισάριθμες κομβικές για τη λειτουργία του νοσοκομείου υπηρεσίες.
Από τον Διοικητή του νοσοκομείου και τους Διευθυντές Ιατρικής και Νοσηλευτικής υπηρεσίας, μέχρι στελέχη του οικονομικού και διοικητικού τμήματος, και από τους διευθυντές των ΜΕΘ και των κλινικών Covid-19 μέχρι το προσωπικό αυτών των νευραλγικών τμημάτων, οι πρώτοι 50 άνθρωποι που θα λάβουν το εμβόλιο κατά του κορoνοϊού, θα στείλουν το πιο ηχηρό μήνυμα σε όλους τους εργαζόμενους στο ΕΣΥ αλλά και στους πολίτες της χώρας για την αξία του εμβολιασμού, για τη σημασία της θωράκισης μας έναντι του αοράτου εχθρού.
Στο άλλο μεγάλο νοσοκομείο, που πλέον είναι νοσοκομείο αποκλειστικά για ασθενείς με λοίμωξη Covid -19, το εμβολιαστικό κέντρο θα λειτουργήσει σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό, στο κτήριο των ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων περιστατικων). Και σε αυτό ακολουθείται με τον ίδιο τρόπο η συμπλήρωση της λίστας των πρώτων 50 προσώπων που θα εμβολιαστουν, δηλαδή να είναι πρόσωπα, επικεφαλής πρώτης γραμμής στις υπηρεσίες και τα τμήματα.
Και στα δύο νοσοκομεία προχωρεί επίσης η καταγραφή των εργαζομένων που θα εμβολιαστούν όταν πραγματοποιηθεί σε ευρεία βάση ο εμβολιασμός, πέραν της συμβολικής δράσης στις 27 Δεκεμβρίου.
Φαίνεται όμως ότι η πλειονότητα των εργαζομένων παρακολουθεί μάλλον αμήχανα και μουδιασμένα τις προσκλήσεις για εμβολιασμό. Κάποιοι καταλογίζουν έλλειψη ενημέρωσης από τις επιτροπές λοιμωξιολόγων που έχουν την ευθύνη για την επικοινωνία και την ενημέρωση του εμβολιασμού για τον κορωνοϊό, όπως είχαν και για τη γρίπη κάθε χρόνο.
Σχετικά Άρθρα
- Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία
- ΥΠAΑΤ: Πιλοτικό πρόγραμμα εξαλίευσης λαγοκέφαλου με οικονομικό κίνητρο για αλιείς
- Απογραφή ανελκυστήρων: Καμία νέα παράταση, έρχονται έλεγχοι και πρόστιμα
- Ο «χάρτης» πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ έως 26 Ιουνίου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία