Η κα Μίνα Γκάγκα νέα πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας

Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020 13:28
Η κα Μίνα Γκάγκα νέα πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας

Νέα Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) εξελέγη σήμερα, Παρασκευή, η κυρία Μίνα Γκάγκα.

Η Ολομέλεια του ΚΕΣΥ συνήλθε σήμερα στο υπουργείο Υγείας, παρουσία του Υπουργού Υγείας, κ. Βασίλη Κικίλια, προκειμένου να εκλέξει Πρόεδρο και ένα μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Στη θέση της Προέδρου της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΚΕΣΥ εξελέγη ομόφωνα, ύστερα από πρόταση του Υπουργού Υγείας, η Συντονίστρια Διευθύντρια της 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής του ΓΝΘΑ «Η Σωτηρία», Μίνα (Ασημίνα) Γκάγκα.

Ενώ μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΚΕΣΥ εξελέγη ομόφωνα, ύστερα από πρόταση του Υπουργού Υγείας, ο Πρόεδρος του ΕΟΦ, κ. Δημήτρης Φιλίππου.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video