Ένας 60χρονος άνδρας κατέληξε στο Λαϊκό νοσοκομείο το μεσημέρι της Κυριακής, ανεβάζοντας τους νεκρούς παό κορωνοϊό στη χώρα μας στους 134.
Σύμφωνα με πληροφορίες το θύμα είναι από την ιδιωτική κλινική «Ταξιάρχαι», όπου εντοπίστηκαν την περασμένη εβδομάδα πολλά κρούσματα κορωνοϊού.
Σήμερα άφησε την τελευταία της πνοή και μια 58χρονη γυναίκα, με υποκείμενα νοσήματα, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, ενώ χθες το απόγευμα κατέληξε ένας 78χρονος στον «Ευαγγελισμό» και τα ξημερώματα της Κυριακής ένας 91χρονος στο «Σωτηρία», ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, αντιμετώπιζε σοβαρά καρδιολογικά προβλήματα.



