Να καταθέσει το ήμισυ του μισθού της στον ειδικό λογαριασμό για την καταπολέμηση των επιπτώσεων του κορωνοϊού αποφάσισε και γνωστοποίησε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ανταποκρινόμενη άμεσα στην προηγούμενη σημερινή πρόσκληση-έκκληση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, προς το υπουργικό συμβούλιο και τους βουλευτές του, να καταθέσουν το μισό του μισθού τους για τη μάχη κατά του φονικού ιού.
Ο πρωθυπουργός είχε γράψει νωρίτερα στο λογαριασμό του στο Twitter: «Όπως η κυβέρνηση πρώτη κινητοποιήθηκε με τολμηρά μέτρα κατά της πανδημίας, έτσι και ο πολιτικός κόσμος της χώρας μας πρέπει να σταθεί στην πρώτη γραμμή της αλληλεγγύης.
Σε μία συμβολική πρωτοβουλία, λοιπόν, καλώ όλους τους βουλευτές της Ν.Δ όπως και τους υπουργούς και υφυπουργούς να καταθέσουν για τους επόμενους δύο μήνες το 50% του μισθού τους στη μάχη εναντίον του Κορονοϊού. Τα ποσά αυτά θα κατευθυνθούν στον ειδικό λογαριασμό για τον Covid-19.
Απέναντι στην υγειονομική απειλή όλοι είμαστε ίσοι. Όμως στη μάχη απέναντί της, ο καθένας οφείλει να προσφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του. Είμαι σίγουρος ότι την επιλογή αυτή θα ακολουθήσουν και τα άλλα κόμματα».



