Στα 35 τα θύματα του κορωνοϊού

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2020 13:26
Στα 35 τα θύματα του κορωνοϊού

Άλλοι τρεις ηλικιωμένοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από κορωνοϊό στην Ελλάδα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στους 35.

Πρόκειται για έναν που νοσηλευόταν στο «Σωτηρία», έναν που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη και έναν που νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Υπενθυμίζεται ότι ο Εχίνος βρίσκεται από την Τετάρτη σε καθεστώς υψηλής καραντίνας, ενώ σε καραντίνα έχουν τεθεί και φοιτητές που έχουν επιστρέψει από την Τουρκία και φιλοξενούνται σε ξενοδοχείο της Ξάνθης.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video