Άλλοι τρεις ηλικιωμένοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από κορωνοϊό στην Ελλάδα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στους 35.
Πρόκειται για έναν που νοσηλευόταν στο «Σωτηρία», έναν που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη και έναν που νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Υπενθυμίζεται ότι ο Εχίνος βρίσκεται από την Τετάρτη σε καθεστώς υψηλής καραντίνας, ενώ σε καραντίνα έχουν τεθεί και φοιτητές που έχουν επιστρέψει από την Τουρκία και φιλοξενούνται σε ξενοδοχείο της Ξάνθης.



