Στους 22 ανέβηκαν οι νεκροί από κορωνοϊό στη χώρα μας, καθώς πριν από λίγο γνωστοποιήθηκε ότι ένας ακόμη άνδρας που νοσηλευόταν σε νοσοκομείο στην Κρήτη, κατέληξε.
Αυτό ανακοίνωσε στην καθιερωμένη απογευματινή ενημέρωση ο λοιμωξιολόγος καθηγητής, Σωτήρης Τσιόδρας, συμπληρώνοντας ότι το τελευταίο 24ωρο υπήρξαν 78 νέα κρούσματα, τα οποία ανέρχονται πλέον συνολικά στα 821.
53 άτομα νοσηλεύονται σε ΜΕΘ με μέσο όρο ηλικίας τα 67 έτη, ενώ οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν και υποκείμενα νοσήματα. Επίσης, 36 άτομα έχουν πάρει εξιτήριο.
«Η επιδημία συνεχίζεται χωρίς μεγάλη εκθετική αύξηση», σημείωση ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας Σωτήρης Τσιόδρας.



