Η ΕΑΣΕ δωρίζει 5.000 υγειονομικές μάσκες στο Υπουργείο Υγείας

Τρίτη, 24 Μαρτίου 2020 17:35
Η ΕΑΣΕ δωρίζει 5.000 υγειονομικές μάσκες στο Υπουργείο Υγείας

Σε δωρεά 5.000 μασκών για τα νοσοκομεία της χώρας προχώρησε η Εταιρία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), στηρίζοντας την υπεράνθρωπη προσπάθεια της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας και κυρίως των γιατρών, νοσηλευτών και εργαζομένων στον τομέα της νοσοκομειακής περίθαλψης απέναντι στον κορωνοϊό.

Ήδη οι μάσκες παρελήφθησαν χθες το μεσημέρι από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υγείας. Στη σχετική επιστολή αποδοχής της δωρεάς ο υπουργός Υγείας, κ. Βασίλης Κικίλιας, ευχαριστεί την ΕΑΣΕ για την πρωτοβουλία αυτή, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί καίρια συνδρομή σε ώρες κοινωνικής ευθύνης.

Ο Πρόεδρος της ΕΑΣΕ και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Xerox Hellas, κ. Βασίλης Ραμπάτ, δήλωσε: «Κάναμε ό,τι είναι δυνατό ως ΕΑΣΕ για να βρούμε τις μάσκες που βρίσκονται σε έλλειψη. Απευθύνω έκκληση στα μέλη μας και σε όσους μπορούν να συνεισφέρουν μέσω του ρόλου τους με κάθε διαθέσιμο τρόπο και μέσο σε αυτή τη μεγάλη μάχη που δίνουμε όλοι μας απέναντι στην απειλή του COVID-19. Παράλληλα, θα ήθελα να εκφράσω την απέραντη ευγνωμοσύνη μας στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας μας, που με ηρωισμό και αυταπάρνηση βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτού του πολέμου».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video