Το κλείσιμο όλων των σχολείων από αύριο και για τις επόμενες 14 ημέρες ανακοίνωσε πριν από λίγο ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.
Συμπεριλαμβάνονται βρεφονηπιακοί σταθμοί, σχολεία, ΙΕΚ και Πανεπιστημίων, δημόσια και ιδιωτικά.
Ειδική μέριμνα θα υπάρξει για τους εργαζόμενους γονείς ανέφερε ο υπουργός.
Σημειώνεται ότι ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων από τον νέο κορωνοϊό στη χώρα ανέρχεται σε 89.



