Την αποχώρηση δύο υψηλόβαθμων στελεχών από τα τμήματα ψηφιακής οργάνωσης και επιχειρησιακής ανάπτυξης ανακοίνωσε το Ιατρικό Αθηνών ΕΑΕ.
Ειδικότερα, αποχώρησε ο Μιχάλης Σπανός από τη θέση του γενικού διευθυντή Ψηφιακής Οργάνωσης & Καινοτομίας και ο Νικόλαος Μόσχος από τη θέση του γενικού διευθυντή Επιχειρησιακής Ανάπτυξης.
Η εταιρεία ευχαριστεί τα στελέχη της για την προσφορά και τη συνεργασία τους και βρίσκεται σε αναζήτηση των κατάλληλων στελεχών για την κάλυψη των θέσεων, αναφέρει στην ανακοίνωσή της.



