Την άμεση ικανοποίηση του πάγιου αιτήματος του δικηγορικού κόσμου να εξασφαλισθεί η παρουσία μόνιμου ιατρού στα Δικαστήρια των μεγάλων πόλεων της χώρας ζητεί με επιστολή του προς τους υπουργούς Υγείας και Δικαιοσύνης ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός.
Αφορμή για το αίτημα αυτό αποτέλεσε ο πρόσφατος θάνατος δικηγόρου από καρδιακή ανακοπή κατά την προσέλευσή του στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης, όπου δεν υπήρχε ιατρός.



