O ΕΟΦ προειδοποιεί για διαδικτυακή διαφήμιση προϊόντος
Κυριακή, 06 Οκτωβρίου 2019 20:51Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά ο ΕΟΦ στη διαδικτυακή διαφήμιση του προϊόντος Black Latte. Το προϊόν, το οποίο κυκλοφορεί ως συμπλήρωμα διατροφής, διαφημίζεται στο διαδίκτυο ότι προάγει την απώλεια βάρους σε μεγάλο βαθμό και με μεγάλη ταχύτητα.
Επισημαίνεται ότι ισχυρισμοί που αναφέρονται στο ρυθμό ή το μέγεθος της απώλειας βάρους δεν επιτρέπονται στα τρόφιμα.
Επιπλέον, σύμφωνα με τη διαδικτυακή διαφήμιση του προϊόντος, το Black Latte περιέχει ενεργό άνθρακα, συστατικό μη αποδεκτό σε συμπληρώματα διατροφής.
Το προϊόν διακινείται διαδικτυακά μέσω της ομώνυμης ιστοσελίδας, ενώ η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κυκλοφορία του έχει έδρα τη Μάλτα.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
- ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
- UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
- LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
- Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
- Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London