PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Η αυξημένη χρήση smartphone... παχαίνει

Τρίτη, 30 Ιουλίου 2019 00:53

Η χρήση των κινητών (smartphones) που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ζωής οδηγεί σε μειωμένη φυσική δραστηριότητα, παχυσαρκία και άλλες καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων, σύμφωνα με νέα έρευνα την οποία επικαλείται ο ιστότοπος ScienceDaily.

Τα αποτελέσματα της μελέτης, που παρουσιάστηκαν στο Συνέδριο του Αμερικανικού Κολλεγίου Καρδιολογίας το 2019 στη Λατινική Αμερική, αποκάλυψαν πως οι φοιτητές που αφιέρωναν πάνω από 5 ώρες ημερησίως στο κινητό τους τηλέφωνο αύξαναν τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 43%.

Η Μίραρι Μαντίλα-Μορόν, ειδικός στην καρδιακή, πνευμονική και αγγειακή αποκατάσταση, εξηγεί ότι παρότι η ελκυστικότητα της τεχνολογίας είναι αδιαμφισβήτητη, θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση των συνηθειών που προωθούν την καλή υγεία. Η ίδια μάλιστα προσθέτει πως όταν κανείς περνάει πολλές ώρες μπροστά σε μια οθόνη, υιοθετεί ευκολότερα καθιστικές συνήθειες και αποφεύγει τη φυσική δραστηριότητα, συμπεριφορές που συνδέονται με πρόωρο θάνατο, διαβήτη, καρδιαγγειακές ασθένειες, διαφόρους τύπους καρκίνου, αρθριτικά και μυοσκελετικά συμπτώματα. 

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ως δείγμα 1.060 φοιτητές Ιατρικής από το Πανεπιστήμιο Σιμόν Μπολιβάρ, τους οποίους παρακολούθησαν από τον Ιούνιο έως τον Δεκέμβριο. Από αυτούς, το 36,1% και το 42,6% είχαν αυξημένες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι και παχύσαρκοι αντίστοιχα.

Διαπιστώθηκε ότι οι φοιτητές που δαπανούν περισσότερες από πέντε ώρες την ημέρα χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο, καταφεύγουν συχνότερα στη μη υγιεινή διατροφή όπως αναψυκτικά και φαγητά με ζάχαρη, ενώ ασκούνται λιγότερο συχνά. Επίσης, το 26% των υποκειμένων που ήταν υπέρβαρα και το 4,6% που ήταν παχύσαρκα χρησιμοποιούσαν το κινητό πάνω από 5 ώρες τη μέρα.

Η Μορόν καταλήγει ότι τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν πως η πολύωρη χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι μια από τις βασικές αιτίες παχυσαρκίας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρόστιμα 120.000 ευρώ σε επιχειρήσεις τροφίμων από τον ΕΦΕΤ

Novartis: Στο αρχείο η δικογραφία για τον Αντώνη Σαμαρά

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Huawei P smart Z: Διαθέσιμο το νέο smartphone με pop up κάμερα
  • Meizu Zero: To πρώτο smartphone χωρίς οπές και πλήκτρα
  • Ethnodigos: Η έξυπνη εφαρμογή της Εθνικής για smartphones & tablets

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version