Μειώνεται η συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα
Παρασκευή, 17 Μαΐου 2019 10:55Σε μείωση της συμμετοχής για την αγορά φαρμάκων προχωρεί το υπουργείο Υγείας έπειτα από τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή. Συγκεκριμένα μειώνεται στο μισό το ποσοστό συμμετοχής των ασφαλισμένων για τα φάρμακα, η τιμή των οποίων έχει μειωθεί έπειτα από τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης.
Έτσι, το 25% περιορίζεται σε 12,5% και το 10% σε 5%. Επίσης, ως προς τα γενόσημα φάρμακα το ποσοστό συμμετοχής του ασθενούς μπορεί να μειώνεται με απόφαση του υπουργού Υγείας.
Με τη συγκεκριμένη διάταξη δίνεται ένα σημαντικό κίνητρο στους ασθενείς για να προτιμούν τα γενόσημα, αφού θα πληρώνουν λιγότερα χρήματα για να τα προμηθεύονται. Ταυτόχρονα θα υπάρχει και σημαντική εξοικονόμηση για τα δημόσια ταμεία αφού η επιλογή των γενοσήμων από τους ασφαλισμένους συνεπάγεται και μικρότερο κόστος για την κρατική αποζημίωση.
Επίσης με την ίδια τροπολογία προβλέπεται ότι κλειστά θα πρέπει να παραμένουν τα φαρμακεία τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες. Τις ημέρες αυτές θα μένουν ανοικτά μόνο τα εφημερεύοντα και διανυκτερεύοντα φαρμακεία.
Πηγή: Έθνος
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία