Ληστεία σημειώθηκε στις 3.30 τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη, σε ιδιωτικό νοσηλευτικό κέντρο στο Πανόραμα.
Τέσσερα άτομα, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, εισέβαλαν στην κλινική με βαριοπούλα και φού ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους, σύμφωνα με την καταγγελία που έγινε στην αστυνομία, αφαίρεσαν το χρηματοκιβώτιο, το οποίο περιείχε άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό. Οι δράστες προκάλεσαν φθορές στο νοσηλευτικό ίδρυμα και στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Από το περιστατικό δεν τραυματίστηκε κάποιο άτομο.



