Αιφνιδιαστική έφοδο στα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Αθήνα πραγματοποίησε σήμερα κλιμάκιο της OLAF, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Καταπολέμησης της Απάτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η άφιξη των δύο υπαλλήλων της υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε γύρω στις 9 το πρωί, και οι έλεγχοι συνεχίζονται έως αυτήν την ώρα, ενώ αναμένεται να συνεχιστούν και αύριο Τρίτη (14/10).
Οι ελεγκτές έχουν ζητήσει έγγραφα που αφορούν τη λειτουργία του Οργανισμού, όπως το οργανόγραμμα, συμβάσεις και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει έλεγχος ηλεκτρονικών αρχείων ή servers.
Η έρευνα της OLAF αναμένεται να συνεχιστεί και αύριο, εντασσόμενη στη συνολική εξέταση των διαδικασιών του ΟΠΕΚΕΠΕ.



