Εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από είκοσι λεπτά από το άνοιγμα της πλατφόρμας στις 12.00 τα voucher των 150 ευρώ για διακοπές στη Βόρεια Εύβοια και των 300 ευρώ για τη Σάμο.
Λίγα λεπτά αργότερα τα περίπου 14.000 vouchers είχαν εξαντληθεί και η πλατφόρμα δεν επέτρεπε την πρόσβαση.
Οι πολίτες που εισέρχονται στην πλατφόρμα διαβάζουν το μήνυμα: «Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκαν οι αιτήσεις έκδοσης άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για την 3η Φάση (Σεπτέμβριος 2022), λόγω συμπλήρωσης του αριθμού των διαθέσιμων καρτών».
Τα vouchers της τρίτης φάσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι τις 31 Σεπτεμβρίου του 2022, ενώ θα ακολουθήσει μια τελευταία 4η φάση για τον Οκτώβριο στις ίδιες περιοχές, η οποία θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου.



