Morgan Stanley: Βλέπει ύφεση στην Ευρωζώνη το 4ο τρίμηνο του 2022
Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2022 11:40Η ζώνη του ευρώ θα διολισθήσει σε μια ήπια ύφεση το τέταρτο τρίμηνο του 2022, εν μέσω μειωμένων ενεργειακών προμηθειών από τη Ρωσία, εκτιμούν οι οικονομολόγοι της Morgan Stanley .
Η οικονομία θα συρρικνωθεί για δύο τρίμηνα πριν συνεχίσει την ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο του επόμενου έτους, λόγω της αύξησης των επενδύσεων, αναφέρουν οικονομολόγοι, συμπεριλαμβανομένου του Jens Eisenschmidt, σε έκθεση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
Σύμφωνα με το Bloomberg, άλλαξαν τις προβλέψεις, εν μέσω της πιθανότητας μειωμένων ροών φυσικού αερίου από τη Ρωσία στην Ευρώπη και καθώς οι δείκτες εμπιστοσύνης καταναλωτών και επιχειρήσεων διολισθαίνουν παράλληλα με τον επίμονα υψηλό πληθωρισμό. «Οι κίνδυνοι γύρω από τις προοπτικές έχουν ενταθεί», έγραψε ο Eisenschmidt και οι συνεργάτες του.
Παρά την επιβράδυνση, δήλωσαν ότι με τον πληθωρισμό τόσο υψηλό εξακολουθούν να αναμένουν η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να ανεβάζει τα επιτόκια σε κάθε συνεδρίασή της από εδώ και πέρα φέτος έως το 0,75% τον Δεκέμβριο, αν και παραδέχθηκαν ότι θα μπορούσε να σταματήσει την άνοδο μετά τον Σεπτέμβριο, εάν επιδεινωθούν οι προοπτικές.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία