Γεωργιάδης: Με τα εμβόλια έχει αρθεί η υποχρέωση του κράτους να μοιράζει λεφτά και να φορτώνει το χρέος
Κυριακή, 04 Ιουλίου 2021 13:44«Έχει αρθεί η ηθική υποχρέωση του κράτους να μοιράζει λεφτά και να φορτώνει χρέος τις επόμενες γενιές εφόσον είναι διαθέσιμα τα εμβόλια», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα με το skai.gr, ο υπ. Ανάπτυξης πρόσθεσε δε ότι αν κάποιος έχει αποφασίσει να μην εμβολιαστεί, ο ίδιος έχει αποφασίσει να ζήσει να με περιορισμούς.
«Όταν ξεκίνησε η πανδημία, η κυβέρνηση είχε την ηθική ευθύνη να βρει τρόπο να δώσει χρήματα να κρατήσει ζωντανές τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά. Αυτή η ηθική υποχρέωση του κράτους αίρεται με την παροχή των εμβολίων στους πολίτες. Από τη στιγμή που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν το εμβόλιο και άρα να πάψουν κινδυνεύουν, έχει αρθεί η ηθική υποχρέωση του κράτους να μοιράζει λεφτά και να φορτώνει χρέος τις επόμενες γενιές. Τα λεφτά που δώσαμε ήταν 41 δισ. ευρώ και το σύνολο του ΑΕΠ πέρυσι ήταν 165 δισ. ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης.
Ο ίδιος προέταξε την ατομική ευθύνη των πολιτών επισημαίνοντας ότι αν υπάρξει νέο κύμα πανδημίας «και ανθρώπινες ζωές θα χαθούν και το σύστημα υγείας θα πιεστεί και τοπικά lockdown θα αναγκαστούμε να κάνουμε και ζημιά στην οικονομία θα πάθουμε».
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο ενός γενικευμένου lockdown, απάντησε ότι εφόσον ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού έχει εμβολιαστεί και δεν κινδυνεύει, «δεν μπορούμε και δεν έχουμε το ηθικό δικαίωμα να τους περιορίζουμε», υπογραμμίζοντας ότι «για αυτούς που δεν έχουν εμβολιαστεί, αν χρειαστεί, θα τους περιορίσουμε».
Αναφορικά με τα μέτρα που έχουν ληφθεί τόσο για τις μετακινήσεις όσο και για την ψυχαγωγία, ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι «όσο κάποιος κινδυνεύει λιγότερο, απολαμβάνει μεγαλύτερων ελευθεριών. Όσο κάποιος κινδυνεύει περισσότερο, πρέπει να τον προστατεύουμε εξαιτίας των λανθασμένων του επιλογών».
Μάλιστα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τα μέτρα για τα νησιά να επεκταθούν και στις χερσαίες μετακινήσεις, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας.
Για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι «θεωρώ αδιανόητο να μπαίνει ανεμβολίαστος καθηγητής στην τάξη», ενώ πρόσθεσε ότι και οι σερβιτόροι θα πρέπει να εμβολιαστούν.
Σχετικά Άρθρα
- Άδ. Γεωργιάδης: Δεν είμαι εγώ ο άνδρας με τη γυναίκα σε προσωπική στιγμή στη φωτογραφία που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο
- Ο Άδωνις Γεωργιάδης καταθέτει μήνυση στον Μάριο Σαλμά: «Δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου»
- Αδ. Γεωργιάδης για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Αδύναμη και αστεία η δικογραφία που ήρθε στη Βουλή»
- Άδ. Γεωργιάδης: «Άλλο η πολιτική διαμεσολάβηση και άλλο το ρουσφέτι» - «Το ρουσφέτι δεν εφευρέθηκε επί Μητσοτάκη»
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία