Έως τις αρχές της επόμενης εβδομάδας και πιθανότατα το διήμερο Δευτέρα 11 Ιανουαρίου και Τρίτη 12 Ιανουαρίου, όπως είχε εξαγγελθεί, αναμένεται η πληρωμή αποζημίωσης ειδικού σκοπού, δηλ. του επιδόματος των 534 ευρώ, για τους χιλιάδες εργαζόμενους που τέθηκαν σε αναστολή σύμβασης εργασίας τον Δεκέμβριο. Δεν αποκλείεται, ωστόσο, η διαδικασία να ξεκινήσει και από σήμερα, Παρασκευή, το απόγευμα.
Σε κάθε περίπτωση, η πληρωμή αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως την ερχόμενη Τρίτη 12 Ιανουαρίου, για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την διαδικασία των δηλώσεων αναστολών. Υπενθυμίζεται πως οι δηλώσεις των αναστολών από εργοδότες και εργαζόμενους υποβάλλονταν, μετά από μια πενθήμερη παράταση, έως την περασμένη Τρίτη, 5 Ιανουαρίου
Σε αντίθεση με τον Νοέμβριο, η διαδικασία των δηλώσεων που ακολουθήθηκε αυτή την φορά ήταν κοινή για εργαζόμενους κλειστών και πληττόμενων επιχειρήσεων. Το ίδιο κοινή αναμένεται να είναι και η πληρωμή. Εφόσον η διαδικασία των καταβολών εκκινήσει το απόγευμα της ερχόμενης Δευτέρας, τα ποσά θα είναι διαθέσιμα στους εργαζόμενους σταδιακά έως το πρωί της Τρίτης 12 Ιανουαρίου.



