Με εξετάσεις και οι πολύτεκνοι στο Δημόσιο - Διατηρούνται τα ποσοστά τους
Τρίτη, 08 Δεκεμβρίου 2020 17:09Ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, σε τηλεδιάσκεψη με την Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος, συζήτησε το νομοσχέδιο για την ενίσχυση της αξιοκρατίας στις προσλήψεις στο Δημόσιο, καθώς επίσης τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ΑΣΕΠ.
Το προεδρείο της ΑΣΠΕ συμφώνησε με την κεντρική επιλογή του νομοσχεδίου για διεξαγωγή πανελληνίου γραπτού διαγωνισμού, ώστε να μπαίνουν στο Δημόσιο οι πλέον άξιοι. Αυτό, θα ισχύσει και για τους πολύτεκνους, όπως και για όλες τις ειδικές ομάδες, διευκρίνισε ο υπουργός Εσωτερικών, κ. Θεοδωρικάκος.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Θεοδωρικάκος: Συζητήσεις με βιομηχανία τροφίμων και σούπερ μάρκετ για εθνική συμφωνία μειώσεων τιμών
- Θεοδωρικάκος: Τον Ιούνιο ψηφίζεται το ν/σ για την προστασία από καταχρηστικές τραπεζικές συμπεριφορές
- Τ. Θεοδωρικάκος: «Kόφτης» στις χρεώσεις τραπεζών – Εντός Μαΐου η διαβούλευση του ν/σ για την προστασία των καταναλωτών
- Τ. Θεοδωρικάκος: Στηρίζουμε την περιφέρεια με μεγάλες επενδύσεις και 700 νέες θέσεις εργασίας
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία