Χάρη στις ηρωικές προσπάθειες κατοίκων από τα Σφακιά δεν συνέβη ναυτικό δυστύχημα, την Κυριακή, όταν το πλοίο Neptune, εκτελώντας το δρομολόγιο Λουτρό - Σφακιά, έμεινε ακυβέρνητο έξω από το λιμάνι της Χώρας Σφακίων με τα κύματα να το σπρώχνουν πάνω στα τσιμεντένια μπλόκια.
Όπως αναφέρει το Flashnews, oι 19 επιβάτες του πλοίου πέρασαν στιγμές έντονης αγωνίας, όταν εντοπίστηκε ρήγμα στο πίσω τμήμα του πλοίου, το οποίο κινδύνευε ανά πάσα στιγμή να βυθιστεί ή να τσακιστεί πάνω στα βράχια.
Κάποιοι ντόπιοι που διέθεταν βάρκα κατέβαλαν γιγάντιες προσπάθειες για να ρίξουν ένα σκοινί προς το πλήρωμα προκειμένου να δεθεί και να απομακρυνθεί από το το πλοίο.
Τελικά, κατάφεραν να δέσουν το Neptune και σιγά - σιγά να το απομακρύνουν από τον κίνδυνο, ρυμουλκώντας το, ενώ στη συνέχεια ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι, όπου αποβιβάστηκαν οι επιβάτες.
Οι άνδρες του λιμενικού έβγαλαν με ασφάλεια τους 19 επιβάτες που βρίσκονταν στο πλοίο, ενώ παράλληλα έγινε και μία πρώτη αυτοψία στους χώρους του «ΝΕΠΤΟΥΝΕ».



