PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Έναρξη ηλεκτρονικής καταγραφής μόνιμων κατοίκων για ελεύθερη διέλευση από τα διόδια

Παρασκευή, 13 Απριλίου 2018 09:51

Την έναρξη της ηλεκτρονικής καταγραφής των μόνιμων κατοίκων των δήμων Αχαρνών, Διονύσου και Κηφισιάς για την ελεύθερη διέλευσή τους με την έναρξη εφαρμογής του ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων, καθώς και των μόνιμων κατοίκων του δήμου Ωρωπού, από τα υπάρχοντα πλευρικά διόδια με την ολοκλήρωση της καταγραφής, μέσω ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης και στοιχείων, στην ιστοσελίδα του, ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μετά την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων απέστειλε επιστολή στην Εταιρεία Παραχώρησης για τη ΜΗ κατασκευή των σταθμών διοδίων στις περιοχές Βαρυμπόμπης, Αγίου Στεφάνου και Σχηματαρίου Χαλκίδας, που προβλέπονται τόσο στις αρχικές συμβάσεις του 2006 όσο και στις αναθεωρημένες του 2013. 

Στη συμφωνία που έχει επιτευχθεί προβλέπεται ότι οι δημότες - μόνιμοι κάτοικοι των δήμων, Διονύσου, Κηφισιάς και Αχαρνών δεν θα πληρώνουν διόδια, στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που καλύπτουν και οι τρεις δήμοι, με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης, αφού νωρίτερα δεν θα κατασκευαστούν οι σταθμοί διοδίων. Για τους δημότες - μόνιμους κατοίκους του δήμου Ωρωπού προβλέπεται με το πέρας της καταγραφής ελεύθερη διέλευση από τους 8 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, ενώ, όπως ήδη έχει δηλώσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, θα υπάρξει πρόσθετη διαπραγμάτευση για να υπάρξει σχετική μέριμνα και για τα μετωπικά διόδια. Σημειώνεται ότι η καταγραφή αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τις προβλέψεις πιθανών πρόσθετων απαλλαγών.

Στην ίδια συμφωνία, προβλέπεται η ελεύθερη διέλευση των συμπολιτών μας με αναπηρία, που επίσης πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση και τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.

Η συμφωνία περιλαμβάνει ειδικό εκπτωτικό πρόγραμμα εργαζομένων, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο για να μετακινηθούν από και προς το χώρο εργασίας τους, και προβλέπει εκπτωτικές χρεώσεις, αναλόγως τον αριθμό των διελεύσεων ανά μήνα, που φθάνουν σε ποσοστό 50%.

Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δρομολογεί με εντατικούς ρυθμούς τις διαγωνιστικές διαδικασίες του Ηλεκτρονικού Συστήματος Αναλογικής Χρέωσης Διοδίων. Στις 4 Απριλίου ολοκληρώθηκε η Α΄ Φάση του Διαγωνισμού και προχωρούν απρόσκοπτα οι διαδικασίες για τη Β΄ Φάση.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το site του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών (www.yme.gr). 

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Στάσεις εργασίας σε μετρό, τρόλεϊ και λεωφορεία την Πέμπτη

Κατάληψη των γραφείων του ΣΕΒ από μέλη του ΠΑΜΕ

επιστροφή στην κορυφή

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version