Ο τουριστικός οργανισμός Ζορπίδη αποφάσισε να αναστείλει τις εκδρομές που είχαν προγραμματιστεί στην Τουρκία ως ένδειξη συμπαράστασης στους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται στην Αδριανούπολη.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ο τουριστικός οργανισμός Ζορπίδη αποφάσισε να αναστείλει τις εκδρομές που είχαν προγραμματιστεί μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα που κυριαρχούν στην επικαιρότητα, σχετικά με τη σύλληψη των Ελλήνων Στρατιωτικών στην Ελληνοτουρκική μεθόριο και την αδιάλλακτη στάση της Τουρκικής πλευράς, ο Τουριστικός Οργανισμός Ζορπίδη ανακοινώνει, ως ελάχιστη ένδειξη συμπαράστασης, ότι αναστέλλει όλες τις Οργανωμένες Εκδρομές που έχει προγραμματίσει για διάφορες περιοχές της Τουρκίας, μέχρι να ομαλοποιηθεί και πάλι η κατάσταση».



