Απόφαση για επ' αόριστον διακοπή του πρωταθλήματος μετά τα γεγονότα στην Τούμπα και την εισβολή του Ιβάν Σαββίδη στον αγωνιστικό χώρο ελήφθη στη συνάντηση που είχε στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη.
Την ανακοίνωση έκανε ο κ. Βασιλειάδης εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου: «Δεν θα επιτρέψουμε να αναστηθούν φαινόμενα του παρελθόντος, αναλαμβάνοντας όπου χρειαστεί και το πολιτικό κόστος. Το πιο σημαντικό είναι οι κανόνες που ισχύουν να ισχύουν για όλους και έναντι όλων. Αποφασίσαμε να διακόψουμε το πρωτάθλημα, είμαστε σε ανοιχτή επικοινωνία με την UEFA», είπε, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Αθλητισμού.
«Η κυβέρνηση εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει μάχες για να εξυγιάνει τον πολύπαθο χώρο του ποδοσφαίρου.Σε κάθε περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε να αναστηθούν φαινόμενα του παρελθόντος. Αναλαμβάνοντας και το πολιτικό κόστος όπου χρειαστεί. Το πιο σημαντικό είναι οι κανόνες που ισχύουν για όλα και έναντι όλων. Υπό αυτό το πρίσμα αποφασίσαμε να διακόψουμε το πρωτάθλημα. Τις αμέσως επόμενες ώρες θα ξεκινήσουν συναντήσεις με τους φορείς του ποδοσφαίρου, την Ομοσπονδία, τη Λίγκα, είμαστε σε ανοιχτή επικοινωνία με την UEFA και δεν θα ξαναεκκινήσει αν δεν υπάρχει ένα συμφωνημένο πλαίσιο από όλους ώστε να προχωρήσουμε μπροστά με όρους και κανόνες», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
«Συνεχίζουμε τη μάχη για διαφάνεια και ένα καλύτερο ποδόσφαιρο. Τα πάντα είναι στο τραπέζι, εφόσον δεν αναλάβει κανένας τις ευθύνες του», απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου περί ενδεχόμενου ποδοσφαιρικού Grexit. Περιμένουμε τις προτάσεις από την Ομοσπονδία και τη Λίγκα. Πάμε σε μια επ' αόριστον διακοπή. Περιμένουμε ένα νέο πλαίσιο κανόνων».



